niedziela, 1 grudnia 2013

Drzewka...




Witam po dłuższej przerwie :)
Witam nową obserwatorkę :) Dorotkę Piórkowską jest mi bardzo miło że do mnie zaglądacie :)
Ja też śledzę wasze poczynania na bieżąco :)


W końcu udało mi się oderwać na chwilę od pracy :)
I pokazać parę moich świątecznych prac :)

Zostałam poproszona o wykonanie świątecznych prezencików dla pań do przedszkola :)
I tak oto powstały drzewka :)

Pierwsze powstało drzewko "SŁODKIE" 



Wykonane jest z dwóch paczek pralinek raffaello :)

Następne powstały z szyszek :)
W różnych kolorystykach :)






Powstały również dzwoneczki które mogą być dekoracją stołu jak również można powiesić na choinkę :)



Nie była bym sobą jak bym nie dodała słodkości :)
I tak oto dodałam pralinki raffaello i ferrero do środka gdzie służą za "serce" dzwonków :)


Jak Wam się podobają ???
To by było na dzisiaj tyle czas nie ubłagalnie ucieka synuś ma zrobić Mikołaja na konkurs do przedszkola :)
Najwyższy czas kończyć pracę :)
Już niedługo pokaże Go Wam w całej okazałości :)

Życzę wszystkim udanej niedzieli :)



10 komentarzy:

  1. Pierwsze drzewko!!mmniam, bardzo lubię Raffaello- chyba napiszę list do Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tego nie zrobiłaś :) To szybciutko bo Mikołaj nie zdąży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzewka znam i lubię ale taki dzwonek widzę pierwszy raz i jestem nim zauroczona, piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super drzewka! To z rafaello trochę niebezpieczne w utrzymaniu, przynajmniej dla mnie:), zaraz by znikła jego korona:). pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, Twoje drzewka są świetne
    a śnieg to pasta strukturalna , ale lekka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jak zwykle smakowite prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te drzewka. Uwielbiam takie oryginalne dekoracje do domu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń